ali_nydesign

Nytt posedesign på ALI Kaffe

Emballasje skal ta vare på produktet på en god måte, kommunisere egenskaper og fordeler på best mulig måte og bidra til å bygge/styrke merkevaren over tid.

ALI Kaffe er en av Norges sterkeste merkevarer. Alle sterke merkevarer trenger kontinuerlig fornyelse for å holde seg tidsaktuell – også for kommende generasjoner. Faktorer som «øyemagnet», gode fjernsignaler, gode nærsignaler og et befestet «visuelt bilde» er viktig å ivareta. Det nye designet på ALI Kaffe styrker disse faktorene med en ren farge på posene, stor logo og ALI Kaffe koppen.
Fargedifferensieringen på posene tydeliggjør de ulike variantene ytterligere.

Gamle ALI Kaffe pose

 

 

Tidligere design

 

 

 

 

Ny ALI Kaffe pose

 

 

Nytt og fresht design

 

 

 

 

Samme smak og samme kvalitet som tidligere

ALI Kaffe består av utvalgte Arabicabønner hovedsakelig fra Brasil. Kaffebønnene dyrkes på 1000 – 1600 meters høyde, med et jordsmonn og klima perfekt for kaffedyrking.

For å få fram den perfekte balansen mellom god fylde, fin aroma og lett syrlighet, kombinerer vi med nøye utvalgte kaffebønner fra Colombia. På den måten får vi fram den gode smaken som kjennetegner ALI Kaffe.

ALI Kaffe har en oppkvikkende effekt, samtidig som den er rund og mild, med god fylde og fin aroma. Det er derfor vi med et glimt i øyet sier at den kurerer gruff.

 

 

Relaterte Artikler